پیدا کردن دوست دختر توسط نینی پسر ایرانی در اتوبوس(به خدا راسته)






کلوپ دختران

چون جا نبود مجبور شدم وایسم.یه نینی دختر تپل مپلی بود که خیلی ناز بود.روبروشم یه نینی پسر تپل مپلی بود که هی براش دست دراز میکرد.دختره هم محلش نمی ذاشت.من چون جامو عوض کردم نفمیدم دقیقا چی شد.بعد دیدم نشستن جفت هم رو پای مامان پسره.بعد مامان دختره،دخترش و بقل کرد و برد سر جاش.که دختره صداش در اومد.پسره هم دستشو دراز کرده بود.یعنی یه صحنه ی خنده داری بود...

از اتوبوس که پیاده شدم دختره رو دیدم با فامیلاش تو بغل بااش.اخم کرده بود.چه اخمی...

اینجوریشو دیگه ندیده بودم.


نظرات شما عزیزان:

مریم
ساعت19:49---14 شهريور 1392
این پسر حتما داداش داشته دیده داداشش چی کار کرده اونم همون کارو کرده
پاسخ:نمی دونم...شاید


kimiyap74
ساعت20:17---24 مرداد 1392


نه جان من؟؟؟؟!!

بابا چه میفهمن بچن خواستن بازی کنن...اررررررررررره
پاسخ:آخه اینجوری؟


عروسک
ساعت13:56---18 مرداد 1392
ای روزگار .. بد زمونه ای شده ها !!
پاسخ:بد جور


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در 18 / 5 / 1392ساعت 2:57 توسط tia|



      قالب ساز آنلاین